Paslauga

Apleistos apskaitos tvarkymas

Apleista apskaita – tai visai nevykdyta arba aplaidžiai vykdyta buhalterinė apskaita. Tokia būklė įmonei gali sukelti daug rūpesčių ir padaryti finansinės žalos.

Tokiose situacijose galime padėti ir surasti išeitį

Siūlome sprendimus nuo esamos situacijos įvertinimo iki visų reikalingų dokumentų paruošimo ir pateikimo atsakingoms institucijoms.

1

Įvertiname esamą įmonės apskaitos būklę

2

Taisome klaidas ir koreguojame įvestą informaciją.

3

Suvedame pirminius dokumentus ir registruojame ūkines operacijas apskaitoje.

4

Rengiame finansines ataskaitas ir pateikiame jas atitinkamoms institucijoms.

5

Perskaičiuojame mokesčius ir tiksliname deklaracijas.

6

Paruošiame trūkstamus pirminius dokumentus.

Neradote ko ieškojote? Susisiekite dėl invidualių sprendimų jau dabar → Siųsti užklausą

Dažniausiai užduodami klausimai

Sužinokite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų apskaitos paslaugas ir sprendimus jūsų verslui.

Vis dar turite klausimų?

Susisiekite su mumis ir mes atsakysime į visus jums rūpimus klausimus.